dijous, 11 de novembre del 2010

Una mica d'història...

Com a segona entrada i després de la obligada benvinguda, m’agradaria explicar l’inici de la introducció en aquest món.
Com a persona esportista sempre m’ha interessat anar provant diferents esports i com a motivat en tots ells anar col·leccionant material de tots ells. Després de passar breument pel món del Running i comprar el degut material, em vaig lesionar el genoll i vaig haver de deixar-ho temporalment.
Mai m’havia agradat molt la bici, però com alternativa vaig començar amb la estàtica del gimnàs. Mica en mica li vaig anar agafant el rotllo i es va anar creant la necessitat: “m’haig de comprar una bici!!!”
Però abans de comprar res vaig preferir desenterrar una que portava força temps i provar-ho. Vaig fer una ràpida escapada i ja em vaig adonar que la necessitat estava creada.
Ara només feia falta aclarir què comprar...

1 comentari:

  1. Seguirem amb interès els comentaris del nou blog, jo també soc nou en aquets mon del BTT
    Sltcs.
    BLMRLN

    ResponElimina