dijous, 30 de desembre del 2010

Última Entrada 2010 – Agraïments, propòsits i reflexions


Hola,

Ja s’acaba l’any i primer de tot, volia agrair a tots els que heu perdut una mica del vostre temps i heu llegit alguna entrada d’aquest Blog, fent que un servidor es motivi al veure el creixent nombre d’entrades. Vull donar també les gràcies als que m’heu donat la vostra opinió perquè és bàsic saber si us agrada o no, i especialment als que l’esteu recomanant a algú (perquè malgrat sembli mentida, algú ho està fent).

La intenció d’aquest Blog és simplement entretenir i si és possible transmetre l’experiència d’uns Bikers Juniors en el seu inici per tal d’ajudar als que us animeu a agafar una bici.

De cara a aquesta nova temporada vull informar-vos de les novetats:

1)     Finalment començaré a penjar més fotos i compliré la promesa que vaig fer al iniciar el Blog de pujar Videos. Ha estat una llàstima no haver gravat l’accident de l’última sortida...

2)     Fins ara com estem en l’inici, les sortides s’han limitat per molts motius a Collserola, però ja us avanço que aquesta nova temporada la intenció és ampliar horitzons i visitar altres parts de la geografia del país. Òbviament, sobra dir que en la mesura del possible intentaré documentar gràficament aquestes sortides.

3)     També hi ha la intenció d’anar escrivint entrades útils, des de consells que trobi per la xarxa a motivades de videos o altres coses que m’interessin.

4)     Finalment us vull animar a dir la vostra, perquè també em constar d’algun motivat que està sortint d’amagat. Dir la vostra inclou a enviar-me les cròniques de les vostres sortides si voleu i encantat les penjaré com a una nova entrada. I dir la vostra també es pot fer a través de comentaris ja que de moment el tema no està molt animat.

Abans d’acabar us vull deixar un parell de videos d’anuncis de NIKE que personalment em motiven molt i m’animen a fer esport.
 






  
Finalment us vull desitjar un Molt BON ANY a tots/es i que tingueu una millor entrada d’any. De cara als propòsits pel 2011 jo personalment en tinc un de molt clar i espero poder-lo fer realitat: FER ESPORT!!! I una bona manera de fer-ne és agafar una bici. Per a tots els que us aniemu, us esperem a la muntanya!!!

BON ANY!!!

Salut a tots!!!

3 comentaris:

  1. Mirar aquests videos, t'agafen ganes de posar-te unes bambes!!!

    Cada dia que em faci mandra anar al gym, em posare aquests videos per motivar-me!!

    Gràcies!!!

    ResponElimina
  2. Bon any a Tothom!!!!!

    Avui he fet la meva primera sortida de l'any, per la Vall de Bianya (Garrotxa) la meva intenció era fer Vall de Bianya-Sant Pau de Seguries-Vall del Bac-Sant Joan les Fonts-Vall de Bianya, però insperadament la meva excurció s'ha vist truncada per l'aparició dels amics Mossos de Esquadre que m'han fet recular, ja que per arribar a Sant Pau de Seguries havia de passar per un tunel, i com que aquest feia més de 2 km estava prohibit poder-hi accedir. Total que dels 40km aprox que voliem fer, ens hem quedat amb uns 22km tot just. He quedat força sorpres per la llei viaria que existeix en el nostre pais.

    Us animo a tots a coneixer la Garrotxa en bici de muntanya, tot i que el terreny és bastant muntanyos, després de un gran esforç fisic sempre que un bon plat a taula!!!

    SLT

    ResponElimina
  3. Noi, vindrem encatats de la vida a visitar les terres de la Garrotxa sempre que siguem convidats...

    Planifica la sortida!!!

    Grandes els Mossos que noe t van treure punts del carnet de BTT

    ResponElimina